keseorangan .

biy , dah berakhir hubungan kita ni . ? tak sampai 5bulan kan biy ? aku tetap tunggu kau . aku sayang kau lagi . kau tak sayang aku ? kau dah bosan dengan aku kan ? hemm . maaf bab aku buad kau saket hati . ehh . tgok akuu . ! cepaat . air mate aku mengalir ni . By the way aku sayang kau lagi weyhhh . ! maaf aku buad kau saket hati . kau menyampah dekat aku kan , biy ? hemm .ehh biy , aku TAKKAN LETIH MENCINTAIMU .  AKU TETAP TUNGGU KAU , SYAFIQ <3

semakin serious hubungan kami . !

10 mei laaah ! dah genap 4 bulaan . bangga nya aku . tapi sejak kebelakangan ni aku dengan dea bertengkar je . ohh tuhaaan ! tolong lah aku . mana dea yang duluuu ! aku nak dea yang duluu . kalau gadoh pn . gadoh memanja . kenapa dengan sekarang ni . ? ke aku yang tak pandai jage perasaan dea . ? ya Allah . hmm . aku tak akan putos asa ! aku akan tetap Bahagia kan dea . walau wakto to menyakitkan . aku tak kan saketkan hati dea lagi . maaf , biyy ! im so sorry . aku janji , ! aku takkan curang . aku takkan mendue kan kau . janji biy . aku janji !