sayang .

hee ~ ingat tak ingat tak ingat tak ? bape bulan ha kite bersame ? haha . baru 3 bulan . belom setahukan ? so nak bagitahu ni . aku sayang kau ketadketad . tak mao longgarlonggar . ehh . ade orang nak kenal dengan kau lah . kau nak ke ? kau nak pegi lah . tapi suruh perempuan tu PIJAK MAYAT aku dulu . HAHA . berani kau pegi dekad perempuan tu . kang kau yang kena ***** dengan aku . tak penah dibuat oleh perempuan lah sayang . haihh . aku rindu kau . err -,- . mentangmentang lah kau dah habis PMR . sesukehati kau jeh ehh nak datang sch ke tak . tampa nak ? mane bole tork  aku sayang kau . gile aku nak tampa kau . kalau ciom lajulaju lain lah . HAHA . *guraujeh . ehh . kalau bole jangan tinggalkan aku aww ! nak tengok ke sebanyak mana aku sayang kau ? mana bole . :p weks . sorry . nanti aku tunjuk kan okayh . morethan this ♥,♥ ♥,