you gone :(

okayh . sekarang dea dah pergi tinggalkan aku  hm . aku pons tak tahu kenape . normal lah aku tak meced sebab tak de kredit ryte ? dea suke menudoh-2 . aku pons tak tahu kenape ? ape lah salah aku . haih . kau pergi lah men jaoh-2 . saket hati aku bace SMS kau tu . sudah lah . aku dah give up dengan laki . malas nak pujok lagi . kau dah puaskan sekarang . ? saket kan hati aku . ? okayh . ini yang kau nak ? aku pons dah malas . tapi hati aku maseh sayang kan kau kot . kau jeh yang tak faham . sikit-2 menuduh . ape lah . kalau tak suke cakap . kalau dah bosan pons cakap . hm . kau ingatkan kau bagi SMS ?

- syang , asal tak balas meced . ape salah owg . hem . kalau syang dah benci dekat owg cakap . owg mati lagi bagos . owg tahu dea dah tak sayang dekat owg .

*tengok aku bold kan tu . MATI ? hum berani ke kau mati sebab aku ? mustahil . dah banyak perempuan kot kau akap macam tu . okayh . kau lelaki yang tak pandai fikir hati and perasaan orang . nak tuduh tu agak-2 .

^ dulu ayat kau nak usha aku . ^

- fewwit . hai . tenga buad ape ? 
- dah makan ? 
- sehat tak ? 
- BF tak mara ke text ni . 
- awak ni chantek lah . 
- awak tahu tak saye suke tengok muka awak . 
- nak isi borang bole ?

* err . aku simpan lagi kau bagi SMS tu . hum . tapi bile gadoh macam-2 kau ungkit . okayh . terimakasih sebab kau cakap aku perempuan tak sedar diri . yes memabg aku tak sedar diri . bagi memuaskan diri kau kan ? aku malas nak mempertahankan . nanti kau makin lame makin menjadi-2 . err . stop it okayh . hati-2 dengan percakapan kamuu . hum .

but , I want say !
                   
                        I LOVE YOU DAMN SO MUCH <3