10hb disember 2011

nak tahu hari ni hari apa ? hah . ni aku nak btw . hari ni birthday kawan gedik aku . ahai . anak angkat mak aku lah kate kan . HAHA . name dea LINDA HARYANA BT MAD DIAH . ---> hoi . kau cakap aku orang ketige yang wish kau kan ? aku tahu lah kau dapat free call sampai bakal BF aku pon kau call . ahaha , buruk dhoo perangai lau acentu . mana aci kau kacau dea . ni yang nak jelesh . HAHA . weh weh . kau lah SAHABAT kau yang paling gedik . HAHA . tak de lah . yang paling MANJE dengan mama aku . --' jelesh dhoo kau dengan kau ., untung lah kau ~ time kau call tu aku tengah meced dengan BUDAK COMEL tu . ahai . layan dea , fiwitt . dea manje dho . tapi aku ni tak boleh kalau aku punye CEMBURU tu . normal lah . perempuan kan ? hari ni aku ade projek besar untuk kau . tapi kesian lah . tak pe lah . aku bagi telor jeh . tak sampai hati nak baling tepung . nanti masok matekan susahh . SIYEZ , AKU SAYANG KAU , LINDA . aw aw . aku bukan lestbian . tapi aku sayang kau sebagi kawan baik <3 .