about ____ ?

haihh . persoalan kali ni . yang mane paling penting , keluarga , bestfriendforever or boyfie . ? mesti korang jawab BOYFIE kan ? yes . salah jawapan anda . yang penting ialah keluarga , kedua bestfriendforever and last adalah Boyfie . ! keluarga mendorong kita kejalan yang benar . kawan pulak kalau hilang tak boleh cari kan ? kalau boyfie haihh . kalau dah clash tu boleh carik lagi .

---> now aku menyesal sebab menuduh kawan aku yang bebukan . NUR AMIRAH SYAFIQAH , SITI NOR HEDAYAH and NURUL AFREENA . aku minx maap . hum . aku menyesal weh . aku tahu kaurang susah nak maafkan aku kan ? hum . aku minx maaf sangat-2 . bg aku satu jeh peluang nak friend balik dengan kaurang . hum . kalau tak boleh . tak pelah . *korang kenal tak tiga anak dare ni ? kalau tak kenal ni lah dia .


 ----->    ---> My Photo


ni lah mereka . hum . aku tak tahu care ape yang bole kau maaf kan aku . haih . aku menyesal sangat-2 . aku minx maaf ehh . im so sorry . :(  kau lah BFF yang pernah aku jumpe . hum .