----> Aizam Faiz <---

aizam faiz . 15years old . mamad ni ex boyfie aku . HAHA . first aku pindah sini aku jadi players ohh  kesian kau kan . tapi kau sanggop tunggu aku  last-2 kau fade up dengan aku . then time tu kite tak bertegur , tak contact . aku dah jejak fom  2 baru kau nak tegur kan ? miss kat kau budak . sorry law aku buads salah dengan kau . tak de niat pon . now nak tnye ni . korang kenal ke mamad ni ? yang bername AIZAM FAIZ ni . kalau budak nusajaya kenallah kod . sebab mamad ni sch kat nusajaya . nak tengok ke gamba dea ? sekarang dah tak de pape meyh . setakat BESTFRIEND jeh . *Capital S jangan mara eh . sorry . kalau sy sakitkan hati awak . dea member sy jeh . kalau sakit hati sy minx maaf sangatsangat okayh . ILoveYou lah . ! ni gambar dea . nah ! satu dua tiga ! HAMEK KAU !

                                                                          ^-^

                            ------>   <-------